Reparatieverzoek
Zo dient u een reparatieverzoek in
Gaat er iets stuk in uw woning? Dan kunt u op Wonen Wateringen rekenen. Hoe snel we in actie komen, heeft vooral te maken met de aard van de reparatie. Is het iets wat spoed vraagt? Dan staan we dag en nacht voor u klaar. Kan het even wachten? Dan plannen we in overleg met u een afspraak in met onze technische dienst om het ongemak voor u te verhelpen.
Zodra uw reparatieverzoek bij ons binnenkomt, bekijken we voor wiens rekening de uitvoering is. Dat zal in de regel Wonen Wateringen zijn, maar het kan ook zijn dat de kosten voor u zijn. In dat geval hoort u dat van ons. U kunt dan kiezen of u de reparatie zelf uitvoert of uitbesteed aan Wonen Wateringen.
Storing in de cv of verstopte afvoer?
Voor een storing in de centrale verwarming kunt u contact opnemen met Paans via telefoonnummer 070 321 33 55. Voor een verstopping in een afvoer of het riool kunt u contact opnemen met de Riool Reinigings Service (RRS), telefoonnummer 070-3368888.
Reparatieverzoek indienen
Heeft u een ander reparatieverzoek? Bel 0174 - 293 650 (maandag t/m donderdag van 08:30 tot 15:30 uur en vrijdag van 08:30 tot 12.00 uur). Dan plannen we samen met u direct een afspraak in.
U kunt uw reparatieverzoek ook per e-mail reparatieverzoeken@wonenwateringen.nl doorgeven. Vermeld in de e-mail uw naam, adres, telefoonnummer en een omschrijving van het defect eventueel met foto’s. Wij nemen uw reparatieverzoek binnen twee werkdagen in behandeling.
Ernstige wateroverlast? Gaslucht? Voor spoed zijn we ook buiten openingstijden bereikbaar op 0174 293 650.